FAQ

Jak zamówić paczki?

Zapraszamy do zakupów na stronie naszego sklepu internetowego. Mogą też Państwo skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 787 080 042 lub złożyć zamówienie drogą mailową na adres paczki@schroniskobukowina.pl albo wypełnić formularz kontaktowy na stronie. 

 

Jakie produkty znajdę w zestawach?

Produkty znajdujące się w zestawach Schronisko Bukowina to najwyższej jakości produkty manufakturowe naszej marki własnej. Kompozycje niezmiennie wypełnione są tradycyjnymi nalewkami, naturalnymi konfiturami, domowymi przetworami i najpyszniejszymi słodkościami wywodzącymi się z naszej Restauracji - Schronisko Bukowina w Bukowinie Tatrzańskiej. To, co wyróżnia schroniskowe zestawy prezentowe i z czego jesteśmy naprawdę dumni to produkty, w których znajdziecie Państwo przede wszystkim wyśmienity smak, zdrowy, prosty skład, ogrom pasji i wielką miłość do ich przyrządzania. Produkty, których na próżno szukać na sklepowych półkach.

 

Czy produkty w zestawach można wymieniać?

Oczywiście. Jesteśmy elastyczną firmą. Nie ma żadnego problemu w zamianie produktów na inne lub stworzeniu indywidualnej paczki na zamówienie. Możecie Państwo skorzystać z innowacyjnego konfiguratora zestawów prezentowych w naszym sklepie internetowym lub skontaktować się z nami mailowo / telefonicznie. 

 

Czy mogę dołożyć coś do zestawów, np. firmowy gadżet, kartkę z życzeniami lub spersonalizować zestaw firmowym logo?

Jak najbardziej tak. Jesteśmy również w stanie pomóc w organizacji gadżetów firmowych u zaprzyjaźnionych producentów. Jeżeli macie Państwo swoje, można nam je dosłać. Cały wachlarz opcji personalizacji, znajdziecie Państwo na naszej stronie w zakładce "Personalizacja". Jeżeli, nie znajdziecie Państwo tam tego, czego szukacie, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych - staramy się zrealizować każdy pomysł. 

UWAGA: Opcja personalizacji zestawów pojawia się przy zakupie co najmniej 10 sztuk danego zestawu. 

 

W jaki sposób dostarczacie paczki?

Zestawy z zamówień detalicznych zabezpieczane są odpowiednią folią ochronną i wysyłane w kartonie. Zamówienia hurtowe pakujemy na palety lub półpalety i dostarczamy je w każde miejsce w Polsce za pośrednictwem kurierów paletowych. Taki sposób wysyłki gwarantuje najwyższą jakość dostawy – zestawy i ich zawartość będą najmniej narażone na potłuczenia. Zazwyczaj dostawa paletowa doręczana jest kolejnego dnia roboczego lub w ciągu 48 godzin. Im bliżej Świąt, tym czas dostawy u przewoźników może wydłużyć się nawet do kilku dni roboczych.

 

Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Oczywiście, że tak. Zamówienie możemy dostarczyć na każdy adres na terenie Polski i UE. Ze względu na procedury celne nie obsługujemy wysyłek poza UE. W takim przypadku możemy oczywiście paczki przygotować do dalszej wysyłki, wysłać pod adres w Polsce i Państwo we własnym zakresie zrealizują wysyłkę poza UE.

 

Czy otrzymam fakturę?

Oczywiście. Na fakturze sprzedajemy standardowo zestaw prezentowy, czyli produkt opodatkowany 23% VAT. Na fakturze nie znajdziecie Państwo wyszczególnionych, pojedynczych produktów - składowych zestawów.

 

Czy mogę uzyskać rabat?

Oczywiście. Rabat zależy od ilości zamówionych paczek i wartości zamówienia. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani większą ilością zestawów, zapraszamy do kontaktu drogą telefoniczną, mailową lub poprzez formularz kontaktowy w celu omówienia możliwości rabatowych. 

 

Czy mogę zamówić zestawy prezentowe z dostawą bezpośrednią do obdarowanych?

Jak najbardziej. W przypadku małych zamówień (prezenty dla kilku osób), można złożyć kilka zamówień w naszym sklepie internetowym. Natomiast w przypadku zamówień firmowych, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego, w celu ustalenia szczegółów zamówienia. Wysyłamy nawet kilka tysięcy paczek na adresy indywidualne do pracowników.